44 jarige man zoekt t38 () uit Groningen
44 jarige man uit Groningen
t38

Over: t38

Hey wat tof dat je op mijn profiel kijkt, ik ben een echte slet en vind het heerlijk om geil gebruikt te worden door 1 of meerdere mannen. Ben net gescheiden dus mag wel weer vind ik. Ik ga liggen op bed zoals jij dat geil vind, en doe met mijn kontje maar wat je wilt, en als je nog vrienden heb die ook willen neuken, neem ze mee. Ik kan het hebben. Ik woon in Groningen.

Lengte: 175-180
Figuur: Normaal
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: MBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Penis Lengte: M
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Ongeschoren

Zin in contact met t38, meld je vandaag nog gratis aan!

Direct Contact met t38

Mannen uit Groningen ook actief op naar een man en te benaderen voor sex en een geil contact!

70 jarige man
Benader Jorisb in de chat voor een geile date
Zoekt man
Groningen
Over Jorisb:
Mijn vriend is een heel lieve man en vooral heel zorgzaam voor mij maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik wil ook spanning in mijn leven en dat heb ik nu helemaal niet meer. Heb ik zin in seks dan heeft hij altijd wel een uitvlucht. Ik kan dan toch niet anders dan op zoek gaan naar een seksmaatje.
30 jarige man
Benader singlebjorn in de chat voor een geile date
Zoekt man
Groningen
Over singlebjorn:
Ik ben ene jongeman die op ontdekking is en meer ervaringen op doen. Ik sta voor alles open en wil nieuwe dingen ontdekken. Kan jij mij die ervaring geven en wie weet hebben wij wel een klik?
25 jarige man
Benader shy in de chat voor een geile date
Zoekt man
Groningen
Over shy:
Jooooh:) leuke single boy uit Groningen, tikkeltje verlegen maar daar kom ik vast wel overheen. Wat ik zoek zijn leuke mannen voor spannende contacten, ik kan niet ontvangen maar verplaatsen in de buurt is geen probleem. Reageer maar en we zien wel.
40 jarige man
Benader Manzoektleukeman in de chat voor een geile date
Zoekt man
Groningen
Over Manzoektleukeman:
Hey. Leuk dat je op mijn profiel langskomt. Ik ben een sportieve man en ben op zoek naar een leuke man. Kijk een beetje rond om een leuke man te leren kennen. Laat je wat van je horen, zodat wij kunnen kijken waar het schip strandt en/of dat je er dan achter kan komen of ik leuk genoeg voor je ben? ;)
38 jarige man
Benader R0b in de chat voor een geile date
Zoekt man
Groningen
Over R0b:
één dezelfde partner daar heb ik gewoon niet genoeg aan. Helaas begrijpt mijn man dat niet, dus hij moet het ook maar niet weten. Ik kan dus niet ontvangen en moet het organiseren om jou te kunnen zien. Maar dan gaan wij heerlijke ongeremde seks beleven.
28 jarige man
Benader GB in de chat voor een geile date
Zoekt man
Groningen
Over GB:
Heey. Wat leuk dat je kijkt op mijn profiel. Ik ben een spannende man en mijn voorkeur heeft toch wel orale seks, maar sta ook voor een hoop andere dingen open. Heb je zin om lekkere geile dingen met mij doen? Ik ben klaar voor een spannende man. Wie wil er lekker met mij genieten?